CRM çözümü seçerken, ERP ile entegre çalışabilen, mevcut ihtiyaçları karşılamanın yanı sıra, gelecekte oluşabilecek ihtiyaçları da karşılayabilecek esneklikte bir yapının tercih edilmesi önemlidir. Uygulamanın mobil ortamda da kullanılabilmesi, satış ekiplerinin müşteri ihtiyaçlarına anlık cevap vermesini sağlayacaktır.
Mikro işletmelerden büyük ölçekli işletmelere kadar her ölçekten firma CRM ile müşteri ilişkilerini düzenleyip daha kaliteli hizmet sunarak markaya bağlılık oranlarında artık elde edebilir.
CRM çözümü seçerken, ERP ile entegre çalışabilen, mevcut ihtiyaçları karşılamanın yanı sıra, gelecekte oluşabilecek ihtiyaçları da karşılayabilecek esneklikte bir yapının tercih edilmesi önemlidir. Uygulamanın mobil ortamda da kullanılabilmesi, satış ekiplerinin müşteri ihtiyaçlarına anlık cevap vermesini sağlayacaktır.
Telif Hakkı © 2020 MEXON - Tüm Hakları Saklıdır.